Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 April 2011

Update : Terpeleot Dah Pinggang Aku Ni....!!!


Jadual masih penuh, tengah menyiapkan report lagi... Dah rasa nak terkeluar dah otak ikut lubang telinga ni.... Write up dah siap tinggal nak grafikkan dan penyusunan dalam Adobe InDesign.... Banyak kerja juga tu.... Rehat sekejap, lepas ni sambung balik... Malam ni kena balik Banting pulak sebab ada appointment kerja di Banting... Tidur semalam, lepas tu balik semula ke Damansara... Sebab ada submittion report di Damansara... 

Oklah aku nak rehat kejap yer... Esoklah aku update blog kalau dah settle kerja aku.... Selamat berhujung minggu pada semua blogger/follower kesayangan hamba... :)


Update : Tak tidur2 lagi sejak semalam.... Dah macam Zombi Kampung Pisang dah ni... Rambut dah macam Kalimah Balik Rumah... Report masih belum siap, tinggal 10% lagi untuk touch-up graphic.... Konon nak balik Banting malam tadi, tak sempat... Nasib baik appointment dengan client pukul 2.00 petang, dah postpone... Tapi ada pulak urusan pukul 12.00 tengahari ni kat area Banting juga... Aduyai, pasti hari ni hari superman aku.... :)


2 comments:

pipoq said...

dah macam jadual menteri pulak..hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq....

Hehehehe... Sekali sibuk memang rasa macam jadual menteri... Tak cukup tangan rasanye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...