Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 April 2011

Siapa Yang Belum Ambik, Silakan Yer...!!!


Poster batch ke-3 untuk Bloglist Mac-April... Siapa2 yang berkenaan, bolehlah ambil yer... Maaf agak lambat nak siapkan sebab terlalu sibuk semenajk dua menjak ni.... Terima kasih sekali lagi....

Tinggal nak buat poster untuk Blog Wajib Aku Baca jer sekarang... Tengah cari idea dan masa untuk buat... So kepada blogger2 aku yang dihormati, satu penghargaan dari aku sekali lagi untuk korang...

Nota :  Bagi mereka yang masih berminat, sila tinggalkan link url anda di ruang komen yer.... <Sini>



4 comments:

umie said...

time kasih - time kasih...
buat susah -susah jew...
malu la...
boleh ambik la ni...
cantik...

Saya Punye said...

eh2... comey... tq2.. ambil sudah... :)

Saya Punye said...

takziah buat pakngah sekeluarga... terbaca entry blogger owhhh!!! wawa. moga arwah di tempatkan di kalangang yang beriman dan dicucuri rahmat olehNYA..al-fatihah...

Sinchan said...

wahh! thank you chilabey spot! terbaik!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...