Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 April 2011

Kepada Blogger2 Aku, Aku Minta Maaf...


Maaf kepada semua blogger kesayangan hamba... Maaf kerana lambat nak menjawab komen2 yang telah ditinggalkan di dalam Blog Chilabaey's Spot beberapa hari ini... Walaupun tak ramai mana yang mengomennye, ianye satu penghargaan buat aku sebenarnye... Sebab masih ada antara korang yang sudi meluangkan masa membaca dan menerjah blog tak seberapa ini....

Alhamdulillah semua komen telah dijawab pagi2 lagi.... Terlalu banyak urusan duniawi yang perlu saya selesai sebelum masuknye bulan Mei ini.... Satu perubahan besar akan berlaku dalam kehidupan aku dan keluarga tak lama lagi.... Insyaallah aku akan ceritakan nanti... 

Apa2 pun terima kasih kerana menerjah ke dalam blog aku ini... Sangat2 aku hargai...


____RIBUAN TERIMA KASIH____

4 comments:

pipoq said...

tak jadi masalah bro..masing masing pun ada tanggungjawab dan amanah tersendiri yang perlu disudahkan terlebih dulu..

EB said...

Xda hal bang.. Kami fhm..
Semoga dipermudahkan segala urusan k..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Terima kasih... Banyak benda nak settlekan sebenarnye... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Insyaallah dan itulah yang saya harapkan... Moga semua urusan dipermudahkan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...