Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 March 2022

My CBR250R 2013 - Last Ride Bersama Mu. Pergilah Dengan Tenang.

Assalamualaikum semua yang mengenali Mr.Chilabaey. Lebih 6 tahun blog kesayangan aku ini bertapa atas kekangan keadaan sejak 6 tahun ini. Tetapi ribuan terima kasih juga buat mereka yang masih setia dan masih membaca coretan dalam blog ini. Mungkin aku akan mulakan semula atau biarkan sahaja mati berkubur walaupun ia masih bernyawa. Tak tahu lagi. 


Aku mulakan untuk tahun 2022 ini dengan sedikit coretan tentang dunia permotoran aku yang tak berapa nak motor ni. Korang boleh ke video di atas ini dan aku harapkan juga korang boleh support channel Youtube aku iaitu Mr.Chilabaey Channel. 


Korang boleh LIKE, COMMENT, SHARE dan pentingnya kotang SUBSCIBE channel aku sebagai tanda sokongan dan mengetahui perkembangan semasa aku di usia 64 tahun ini. Channel yang akan disediakan sebagai memori bagi family, sahabat2, rakan2, followers, subscibers dan buat semua yang mengenali diri ini sejak dulu lagi. Insya Allah. Moga kita jumpa lagi pada post akan datang.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...