Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 December 2011

Fenomena Baru Dunia Youtube - Ajek Hassan... Terbaeeek Bro....!!!


Fenomena baru, walaupun tak semua orang kenal tapi fannye dah beribu raban dah.... Seorang jejaka yang merantau di negara orang melakukan apa ang diminatinye sejak dulu lagi.... Walaupun low profile, tapi dia antara yang terbaik pernah aku dengar nyanyian dan petikan gitarnye... Siapakah beliau....???

Dia adalah : Ajek Hassan....!!!! Di bawah ni beberapa koleksi beliau yang boleh aku kongsikan bersama dengan korang... Bangga aku dengan dia....




Yang terbaru : Cover Ombak Rindu (lebih baik dari penyanyi asal....)



Yang ini pulak : Lagu Dato Siti Nurhaliza 
(Siti lagi baik utk versi perempuan, versi lelaki pastinye Ajek...)

Dan bawah ni koleksi Live dari Ajek Hassan... Orangnye simple jer....









Bestkan, walaupun kamera yang dipakai bukanlah standart sebenar.... Yang penting nyanyiannye...





Yang ini pulak Versi Acoutic yang memang membuai khayalan kita mendengarnye.... Bukan nak promote lebih2, tapi memaparkan kebolehan dan bakat yang ada oleh insan yang sepatutnye berada di dunia seni ini... Tak perlu promosi murahan seperti kebanyakkan artis di Malaysia.... Insan yang menyendiri dan mempunyai dunianye tersendiri.... Suksess bro.... Apa pendapat korang tentang Ajek Hassan....??? Apakah kaitannye dia dengan aku.....???? 

10 comments:

Unknown said...

oh beliaulah yang memetik gitar..

mmg rasa khayal dengan petikan beliau, abang muz..
dia sepupu abang muz ker??

haffizmohdnoor said...

wah..boleh tahan die ni.. tapi ni first time apis dengar nama dia :)

Lia Hasty said...

mmg sedap suara dia.
pandai men gitar lak tuh.

Anonymous said...

masuk2 je terdengar lg ni dah tau suara ajek hassan...

sungguh suara dia lebih enak dr lagu asal ombak rindu....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Beliau lah yang memetik gitar... Sangat2 berbakat...
Dia bukan sepupu saya, nanti saya ceritakan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: haffizmohdnoor....

Tak ramai tahu, sebab dia bergerak solo dan dgn caranye yang tersendiri.... Lepas ni bolehlah terjah FB dia yer...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Boleh nyanyi punya orang... Bestkan Lia suara dia... Saya suka time dia nyanyi lagu Siti Nur Haliza versi lelaki.... Best giler...

Gitar ni dah jadi darah daging dia... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JG...

Saya buat sebagai lagu di Blog saya sekarang...

Betul tu... Lagi sedap dari penyanyi asal... Thanks sebab terjah blog tak seberapa dari saya ni... :)

eMMe said...

Bro! A'ah.. Sdap ar dia nyanyi.... Tapi saya suka suara hafiz, punye cara masing2 kan... Tapi saya suka lagu yg kt blog saya..... Heeee....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme....

Sedapkan... Bagi saya banyak perbezaan dia dgn penyanyi asal... Tapi saya suka dia lagi dari Hafiz... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...