Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 December 2011

Contengan Pilihan Anda... Silalah Buat Pilihan....!!!


Macam Ustazah Pilihan juga di Astro... Kali ni aku nak tengok pilihan korang tentang contengan yang berada dikebanyakkan lift di rumah kita... Contengan ini dah lama aku kumpulkan.... Dan dah tak wujud dah sebab lift rumah aku telah dicat semula dan dipasang CCTV....

Contengan2 ini pun terjadi semasa blok2 aku dipenuhi dengan student2 perubatan... Pantang balik kelas jer, ada jer yang gatal tangan mencontengnye.... Tangan mak bapa tak ajar agaknye.... Ini jenis yang bangga kalau buat salah, lagi2 kalau depan awek2.... Cara budak2 kampung hulu2 mana entah... Tension juga aku dulu kalau ada saudara datang rumah, dah rasa macam duduk rumah low cost pulak....

So, yang mana pilihan anda untuk contengan di bawah ini....???


Seni 1  :  Tak puas hati dengan India potong rambut kat blok sebelah... 
Aku pun kena sekali....

Seni 2  :  Management memang ikut suka hati jer buat bumper tak ikut syarat, 
kereta lowed..??


Seni 3  :  Ada lagi yang tak puas hati dengan bumper yang dibuat oleh management....

Seni 4  :  Yang ini iklan untuk awek kot... Mesti mengorat tak dapat.... 
Abis kalau tangan taik...!!!


Seni 5  :  Yang ini aku tak berapa faham, apasal Hamid Gurkha pulak yang jadi mangsa...!!!!???


Seni 6  :  Siapa yang tulis tulah orangnye... Tapi taknak mengaku..... 


Seni 7  :  Aku tak faham apa yang dicontengnye... Gapo dio tak tahu....???? 


Ada satu lagi contengan yang tak sempat aku snap, statement berbunyi begini :

"Bodoh betul siapa yang menconteng lift ini...!!!!" 

Satu lagi perkara yang aku tak berapa faham dengan mereka2 ini... So, tolonglah jangan conteng lift rumah korang yer, walaupun korang cuma menyewa.... Alhamdulillah lift2 dirumah aku semuanye telah dicat semula oleh management sentasa diperhatikan oleh guard2 yang brtugas 24 jam... Tapi ada juga yang terlepas pandang....

10 comments:

qaseh tia said...

hehehe kita g flat ritu pon lift diaorg mcm2 tulis..ade yang tulis tolong jangan conteng..tapi dia pon conteng..cam haram..huhuhuhu

Unknown said...

kaya seni sungguh... hahhahaha

bab hamid gurkha yang tak tahan tu..

Ruse Sulaiman said...

kena buat rancangan penconteng pilihan pula lepas ni :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Puan Tia...

Yang tu pun ada juga tapi tak sempat nak tangkap gambar... Tapi sekarang lift rumah saya dah bersih.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Seni yang boleh dihukum potong tangan jer budak yang conteng2 macam ni...

Saya sendiri pun tak faham apasal Hamid Gurkha terlibat ni...???!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ummi Iman...

Bagus juga idea tu, boleh bagi hadiah yang best2... Conteng bangunan tertinggi.... Biar tercabut nyawa mereka... :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, tu lah pasal, orang lain salah, hamid gurkha jadi mangsa..kihki...wah, vandalisme!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: FIFIEY LYCHEE MARATION..

Hehehehe... Tiba2 pulak Hamid Gurkha yang kena... Tak pasal2... Thanks sebab terjah blog tak seberapa ni yer... :)

cici tembikai said...

flora damansara ? ahaa selalu lepak di situ :D aah kan , ramai sangat budak nursing . -.-''

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cici tembikai...

Ha'aahh Flora Damansara... Oooo iyer ker.... Memang ramai dengan budak2 nursing.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...