Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 December 2011

Ada Blog Juga Rupanye Budak Ni... Satu Malaysia Marah Nanti....!!!!


Wahhh.... Ada blogger baru dalam dunia Blogspot.... Blogger tersebut sebenarnye adalah adik aku Azu a.k.a Mama Melly dengan Raja Kecik (anak buah aku).... Blog diregister dah dekat 2 tahun dah... Under nama MISSYMELLY... Juga merupakan blog personal tentang kehidupan seorang perempuan, seorang ibu, seorang isteri dan juga seorang anak di dunia ini.... Baru sekarang ni pulak nak aktif.... Mengada2... Hehehehehe...

Apa2 pun selamat berblogging dan membuat entry2 yang menarik... Tak seperti blog abangnye yang merapu2.... Macam biasa untuk memberi semangat aku hadiahkan header untuk blog tersebut.... So untuk followers aku yang lain bolehlah terjah dann follow blog tersebut di SINI... Kita sama2 berikan semangat untuk semua blogger2 baru yang berada di dunia maya ini.... Macam aku juga mula2 berblog... Bila ada yang follow dan ada yang tinggalkan jejak atau komen di blog, uisshhh sangat2 gembira sebab dah ada pembaca pada blog kita....

Jangan blog kena HACK....!!!! sudah.... Itu yang terjadi pada aku beberapa hari yang lepas... Nanti aku entrykan yer.... Bahaya, panik, suspen, marah, geram dan tension semuanye ada.... Next entry ok....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...