Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 July 2011

Tercapai Hajat.... Transformers...!!!!


Akhirnye tercapai juga hajat nak tengok Transformers 3.... Memang best giler kali ni.... Penuh dengan action.... Memang takkan mengantuk punyalah....


Tapi kali punyalah susah nak dapat tiket dan dapat seat yang cantik.... Itu pun kiranye nasib jer hari tu melalui online.... Macam biasa wife aku punya kerjalah bab2 nak cari tiket ni....


Kali ni aku bertiga.... Aku, wife aku dan adik aku Anor... Kitaorang tengok untuk pukul 12.00 am (Jumaat)... Habis dekat pukul 3.00 am... So aku balik Damansara kejap untuk tu dan beberapa urusan lagi..... Balik rumah dekat pukul 3.30 pagi, tidur 4.15... Pukul 5.50 pagi dah bangun.... 6.30 pagi gerak ke office... Uishhh.... Mengantuk tu.... Takpe hari ni Jumaat, esok Sabtu... Boleh ganti balik... Hehehehe.... Silap2 tengok lagi macam yang lepas2....

6 comments:

Car Loan Calculator said...

nice post
agree with you
really great movie

nairaariaa said...

cant wait 2 watch transformer...mesti best nye...tgk lagi midnite,lg syok...

erolnukman said...

esok nak p layan transfomers..yeahh!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Car Loan Calculator...

Thanks2.... Betul really great movie... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Memang best giler.... Lepas ni nak layan lagi.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman....

Layan jangan tak layan... Lepas tu layan lagi.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...