Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 June 2011

Habislah Facebook Dah Nak Tutup Dah.....!!!!


Apa jadi dengan berita yang menyatakan Facebook akan ditutup....???  Dah nak masuk dah bulan Julai... Tak tutup2 pun.... Semua tu adalah rumus sahaja... Nak cari publisiti.... Kalau tutup pun tak berapa kisah sangat sebab banyak lagi rangkaian sosial lain yang dah stanby untuk memperkenalkan diri....

Macam aku, FB ni takdelah apa sangat bagi aku sebab aku lebih pentingkan blogspot lagi dari yang lain.... FB cuma nak cari kenalan lama jer bagi aku.... Dapat nombor contact diaorang, dahlah... Sebab tulah kalau korang masuk ke FB aku, gambar kurang, komen pun kurang... Kalau ada gambar pun sebab member dan adik beradik aku yang tagkan.... Tapi apa2 pun selamatlah ber FB hari2 yer... :)


6 comments:

Mitch said...

Itulah. Kalau nak ikutkan ada banyak sangatlah khabar angin yang sememangnya tidak benar, tapi orang ramai masih merasa takut meskipun mereka tahu yang berita tu tak benar. Saya memang rasa mustahil FB nak tutup sebab itu kan sebuah perniagaan yang bernilai jutaan dollar. Tp sebab ramai sangat orang cakap, saya pun rase macam nak percaya. hehe.. =)

EARNic said...

bisness billion billion dollar beb... goldman sachs pun labur... mana mungkin nak tutup. klu kita wat bisnes kedai runcit pun syg nak tutup apalagi icon dunia gini. rumor je tu

nairaariaa said...

btol,takde ape nak buat sgt dgn fb...blog lagi memuaskan...berjam2 pom boleyh layan... =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Helmi...

Dalam dunia business ni sukar nak dijangkakan... Tapi banyak rumus jer sebenranye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EARNic...

Betul tu... Susah nak tutup secara mendadak... Gimik sebenarnye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Yer betullll.... Saya setuju sangat2..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...