Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 November 2010

Part 1 Aku Dah Tengok Dah, Tinggal Part 2 Jer Lagi....!!!


Salam Aidiladha dan Salam 1 Malaysia semua.... Dalam sibuk2 aku dengan kerja2 projek dan menguruskan family aku, masa aku sebenarnye dah macam tak tentu arah... So aku spentkan masa sekejap nak tengok movie kegemaran aku iaitu Harry Potter terbaru... Kali ni untuk episod The Deathly Hallows.... Tapi ada sambungannye, pada Julai 2011.... Lama tu.....



Aku menonton pada Khamis lalu dengan wife aku... Aku dah suruh wife aku booking tiket online dari minggu lepas lagi.... Kiraorang tengok pukul 10.45 pagi di Cinelasure, Mutiara Damansara... Alaaaa tempat selalu tulah... Sangat2 berpuashati dengan part kali ni walaupun ceritanye masih tergantung... Yang tergantung tulah akan memberikan kepuasan bila dapat tengok sambungannye nanti....  Dan kali ni terasa macam cepat jer jalan ceritanye... Sebab kita akan mengharapkan sesuatu, lagi dan lagi2... Tapi akhirnye akan terjawab pada sambungannye akan datang... Tak kiralah berapa lama, aku pasti akan menontonnye...




Apasal ada tiket sampai 3 tu... Hehehehe... Sdalah sorang lagi umat yang ikut aku.... Takde dalam gambar so, takyah cerita siapa... Hehehehe.... Pagi tu tak ramai sangat orang sebab pagi sangat kot.... Tapi nampak ramai juga budak2 bawah umur kat lobi, mesti nak join tengok sekali ni.... 


Nampak tak, nombor pintu pun tak menyala lagi... Pintu masuk pun belum dibuka... Punyalah awal aku kali ni.... Oklah kalian, ada satu lagi trailer untuk korang tengok kat bawah ni... Apa2 pun 10/10 bintang aku berikan untuk kali ni.... Jom saksikanlah ramai2.... Tapi jangan lupa menonton cerita 2 Alam dari Dr. Rozmey yer... Kalau bagi tiket free pun aku tak pergi... Hehehehe... Sorry....



2nd Trailer Harry Potter



Harry Potter : The Story



Harry Potter : On The Run



Harry Potter : Forest Run

Selamat Menonton.......

10 comments:

kEy said...

huuuuuuuuuuuuuuu nak tgk gak!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Key...

Jom pegi menonton jom... Nak pergi lagi ni... Hehehehe... :)

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

memang kena tengok ni! weekend akan datang saya mesti pilih! XP

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Danial Ikhwan Jaafar

Wajib tengok bro... Puas hati... Kalau pergi beberapa kali lagi seronok... :)

Kuronofu91 said...

Wooohh.......Abg Chilabaey minat Harry Potter gak!!!! sy plg suka Prisoner of Azkaban & Goblet of fire!!!!

Unknown said...

abang muz

ayu pun suka dengan filem nie

psst: mana mungkin berpeluang nak menonton wayang, hanya tunggu vcd...

Tuan Din said...

Aku dah tengok sabtu lepas,
Action & mutu filem tu mmg best..
tapi aku kurang berminat ngan cerita yg bentuk fiksyen & robotik sikit..
anyway thumb up gak lah...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kuronofu91

Memang peminat nombor satu... Dari filem pertama saya ikuti... Tak pernah miss... DVD pun dalam koleksi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman

Minat juga yer... Takpe2 nanti tunggu DVD yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Tuan Din

Saya Khamis lalu... Konon nak tengok premier, tapi nak uat macamna esoknye kan raya... Hehehehe.. Raya kedua baru dapat tengok.... Itu pun curi2 masa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...