Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 November 2010

Chilabaey & Bubba Gump.. Tak Dapat Dipisahkan...!!!


Salam 1 Malaysia dan Salam Jumaat semua... Entry aku kali ni tentang tempat makan yang berada di sekitar rumah aku di Damansara... Kali ni kat The Curve, macam takde tempat lain... Sebenanrnye kat sini banyak restoran2 yang boleh kita cuba nikmati hidangannye... Cuma siapkan sajer duitnye banyak2.... hehehehe... Dah macam cerita P.Ramlee pulak...


Macam biasa pemilik blog perlu ditepek... Muka poyos lagi suci ni... Hehehehe... Kali ni aku nak cerita tentang Restoran Bubba Gump Shrimp & Co. di The Curve... Aku kali ni makan bertiga dengan wife dan adik ipar aku EE... Mula2 tu nak makan kat Seoul Garden, malas pulak nak ke One Utama... Sure ramai orang punya... So wife aku cadang makan kat sinilah...



Tengah memilih menu yang hendak dibedal... Hehehehehe... Kat sini kalau korang nak tahu menu utamanye adalah berteraskan udang... Udang yang besar2 termasuklah lobster....


Yang ini adalah papan tanda yang ada atas setiap meja... Jangan ingat sebagai penghias jer, sebenarnye berfungsi untuk memanggil waiter... Kalau kita paparkan sign "Run Forest Run", so waiter takkan kacau korang... Tapi bila kita paparkan sign "Stop Forest Stop" baru diaorang datang kat kita untuk ambil order atau sebagainye... Ingat tu... So kat bawah ni adalah menu2 yang kitaorang order malam tu...


"Speckled Strawberry" - Wife aku punya....


"Lotsa Lava" - Aku punya... Rasa strawberry dgn nenas...


"Blueberry Smoothies" - EE punya...


"Run Across America" - Yang ni wife aku punya pulak...


"Bucket Of Boat Trash" - EE yang punya....



“I’m Stuffed!” Shrimp - Chilabaey yang ponyaaaa...



Muka kelaparan... Dalam pukul 7.00 petang janji dengan mamat ni jumpa kat Bubba Gump... Dia dari Kota Damansara.... Aku dari Damansara Perdana.....



Kat sini agak relaks dan santai jer... Takde kecoh2 sangat.... Memang cozzy..... Makan pun takdelah nak rushing sangat....




Yang aku suka kat sini adalah meja dia, macam2 benda diaoang tulis atasnye.... Sebenarnye restoran ni adalah berkisarkan tentang sebuah cerita Hollywood dulu iaitu "Forest Gump"... Oklah bagi mereka yang tak pernah lagi mencuba boleh check kat website restoran tersebut kat bawah ni yer... Selamat menjamu selera... Ke situ pulak...



18 comments:

eMMe said...

time jalan2 cari makan la
time yg paling best skali
tambah2 ade org yg tersayang kat sebelah...

Kuronofu91 said...

Nmpak aman jer restoran nie...

Unknown said...

abang muz..
memang hebatlah restoran nie

http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-lapercayalah.html

khas untuk anda..

Lovely Bella said...

run across america mcm menarik jerk.. dh lame x mkn kat situ.. nyami.. nyami

Khairul Onggon said...

Tu dia makanan.. adoyai sedapnyer... hehehe... :P ===

Unknown said...

macam mahal je makanan kat sini. tapi memang nampak cam lazat! =)

Kuronofu91 said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA!!!
Ni utk segmen khas...hehehe

http://kuronofu91.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

Nur -al- Ain said...

terliur terliur..fuhhh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Memang betul seperti yang dikatakan... Lagi2 dalam sibuk2 ni.. Susah juga nak spent masa bersama... Otak asyik pikir kerja jer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kuronofu91

Lebih aman dari TGI Fridays... Relaks dan santai... Santai sebab dah kenyang... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan..

Huyooooo.... ada juga ker entry untuk saya.... Terima kasih Ayu... Jasa mu dikenang... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Lovely Bella...

Memang berbaloi kalau order menu tu... Sebab ia included semua rasa yang kita hendak makan... Try lah nanti.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa kaljis...

Ishhh malu pulak saya.... Hehehehe... Nanti boleh try kalau datang semenanjung yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik EPAL...

Memang mahal sikit, tapi berbaloi Cik Epal oiii.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kuronofu91

Terima kasih juga pada bro sebab pilih blog saya ni... Blog yang takde apa2 pun... Thanks sekali lagi... Terharu rasanye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain

Alahai Cik Ain, lap2 sikit air liur tu... Nanti en abang pandang, jatuh sahamlah pulak... hehehehe... :)

Marya Hana said...

ape ni gambo makanan kongke page ni..?
meleleh air lior haaa.
:D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Marya Hana

Heehehehe.... Sajer nak bagi Yaya kuaq ayaq lioq... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...