Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 February 2009

Rumah Ku, Syurga Ku......

Nilah rumah aku di Flora Damansara, Bandar Damansara Perdana.... Blok aku sama macam dalam gambar ni, yg ni Blok F dan aku Blok E.... Blok aku ada kolam renang untuk dewasa dan kanak2... kalau aku terjun dari balcony rumah aku, boleh terus masuk kolam..... Dari balcony rumah aku pagi semalam, boleh nampak air terjun, bila lepas hujan air yg turun tu punyalah besar..... dan kolam di bawahnye warna hijau... kalau pagi aku seronok sgt boleh tengok warna kehijauan untuk kesihatan mata.... Betul2 disebalik dari air terjun tu ada kawasan rumah kediaman seorang Tan Sri yang terkenal dalam Lembah Klang ni.... Lepas tu ada kabus lagi.... macam kat Genting Highland... ni waktu siang kalau malam jangan ceritalah.... langsung tak nampak apa sebab kawasan aku ni terletak di atas bukit area Damansara dan sejuknye tak terkata.... esok cari heater shower mandilah.... sejuk......

13 comments:

♥ Chacha said...

ni uma sendiri ke uma sewa..
nice la... nelikan 1 bley...
hehehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To:lOvecAH

Rumah sendiri..... ada banyak utk dijual.... nak ke?

CikYana(",) said...

lawanya umah
nice view:)

angah iza said...

cantik nye permandangan...
jelez....hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To : Cik Yana - TQ very much....
To : iza iziana hasan - Tima kasih, tak payahlah nak jelez.... cuma pemandangan je....

n a r d indie winkie said...

ish..seram duk umah tinggi2.

Wana said...

tantek lorhh umah cilabi.. jelez i taww..

Ni yg rasa nk cari bapak gula neh.. hehe..

Wana said...

haa.. lupa nak tambah..

uncle2 shaye kta kalo umah tinggi2 neh nyamuk nada coz nyamuk penat nak terbang. tinggi nau..

X taw la kn tol ke x.. kalo x tol sila maki uncle2 i ok.. jgn la maki shaye.. shaye dak tocikk g...

Chilabaey's Spot 2 said...

yeeeee.... memang betul.... saya di tingkat 10... sekor pun tak jumpa setakat ni... nyamuk gayat kot nak panjat... tapi kalau jatuh pun masuk kolam je... hehehe.... :)

starlight said...

cantik pemandangan...thx la..monyet dlm page sy memang suka merayap2..sy mik dia sebagai untk jge page sy supaya x dicerobh org..huhu...

Chilabaey's Spot 2 said...

to:bee - jagalah monyet tu elok2...nanti terlepas pulak masuk dlm blog org pulak....

Raihanna said...

cantiknye rumah awak... kagum rai la... huwaaaaaaaaaaaa...sangat2 cool maaaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Rai - tq..tq..tq... rezeki masa beli... kadang takut juga duduk rumah tinggi2 ni... dah lah tingkat 10, atas bukit lagi... dr rumah saya dah boleh nampak Ikea, Curve, Ikano, Tesco Mutiara Damansara, One Utama dll.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...