Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 February 2009

iPhone Lagi....

Minat dengan iPhone 3G 8Gb Baru.....
Sesiapa yang berminat dengan handphone iPhone 3G 8Gb bolehlah menghubungi saya dengan segera kerana saya ada lubang hp tersebut dengan harga yang amat murah..... Saya telah membuat tinjauan last 2 week di area KL, harga yang ditawarkan amat tinggi dari apa yang saya akan sebut sekejap lagi.... Saya telah membelinya tahun lepas, tetapi harganya jauh berbeza dengan harga yang saya dapat ni.....
Harga Pasaran : RM2800 - RM3600 seunit
Harga Saya : RM2300 sahaja.... serius....
Memang sekarang pasaran untuk HP tengah 'pisang panas' jadi peluang untuk memilikinya juga agak sukar kerana sebut harganya yang tinggi.... Sesiapa yang ingin membelinya boleh menghubungi saya di talian 019-4404403 (Muz) atau melalui email saya : muzshah_zainal@yahoo.com ..... Untuk yang betul2 berminat sahaja ye.....

16 comments:

cik helena said...

nak tapi.....duet takde,,hehe

Anonymous said...

lom keje la..sob3~

scOotBerry said...

tOlOng belikan bOle..??hihi~

azianierdawati said...

Happy Valentine tu u too

nadiatul farhana said...

serius price nye cm tu?
dpt dr mane?

Chilabaey's Spot 2 said...

detOL: memang saya dpt pricenye mcm tu, tolong kawan kat pelabuhan klang.... benda baru... rugi saya beli awal dulu... tp saya 3g 16gb... lagilah mahal.... berminat ke? ni kiranye nak tolong kwn2 sbb dpt harga murah... sbb m'sia tak akan masuk lagi iPhone dlm masa skrg... percayalah....

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Hmm aku berminat nak beli..
Ni bukan tiruan ke?
Ada gerenti ke?
Ada berapa unti lagi?
Reply kat chat blog aku yer..
Takut lupe blog ko..

Wan Fara said...

huaa saya sgt mau i phone
umm ni amek dr mne ek?

Anonymous said...

cantik gak..
tapi..rega la...

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Hmm insyaallah akhir bulan saya call en muz bagi tahu macam mana..

Lia Hasty said...

yeke nie..
cm x percaya jer..

Ajwin Ajeera said...

nak mintak bnde ni jd hantaran tunangla..
wee~

r0sCha said...

weeee~
pe kata kite tukar nk x???
ku bg mu batch..
mu bgku that iph0ne..
huahuaaaaa

Chilabaey's Spot 2 said...

Clara: Iye percayalah.....

Ajwin Ajeera: Boleh x3... saya boleh uruskan... tp siapkan duitnye byk2......

Roscha: Boleh tp awak sediakan 3000 kpg batch, saya bg 1 unit iPhone.... kotaknye jelah....

rose emely said...

hincik muz...
tak penah kene TAG lagi yer. sila ambil dlm blog saya yer. n wajib jawab....
hehehehehe

p/s : saper suh ckp tak penah kene lagi...dah tak pasal2 jadi mangsa

ASSILA. said...

chantek!tp xmampu la.hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...