Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 September 2008

Masuk majalah...lah...

Lepas balik dari Kota Kinabalu, Sabah.... tu.... aku pun macam biasa sememangnya pelanggan tetap Majalah Digital Camera.... so aku pun trylah hantar melalui e-mail (ruangan Hotshot) gambar bunga biru tu....... ruangan tu untuk gambar2 terbaik sahaja setiap bulan..... 2 bulan lepas tu aku belilah majalah tu macam biasa..... buka2... eh ni gambar aku tangkap kat Kota Kinabalu hari tu....... check nama memang betul aku punya...... seronok gila time tu....

Silap satu je dalam majalah tu sebab takde gambar aku sebabnya masa aku email hari tu..... first email aku lupa attach gambar aku..... lepas tu aku email sekali lagi tapi tak kira untuk yang kedua...... nasib baik nama aku betul...... kira.... okey.... lah.... tuh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...