Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 September 2014

Burger Yang Akan Menggigit... Burgerbyte Damansara Perdana....


Lama tak post tentang tempat2 makan yang menarikkan... Oklah kali ni nak rekomen kat korang satu tempat ni di kawasan Damansara Perdana iaitu Restoran Burgerbyte... Kalau tak silap aku kepunyaan pelawak Zizan Razak...


Kat sini menu utamanye adalah burger... Memang terliurlah kalau sampai kat sini... Macam2 jenis burger yang ditawarkan... Sampai tak tahu nak pilih yang mana satu... Tapi untuk kali ni aku order yang original dulu... Cheese Burger...



Muka tengah syok dan tak bersedia untuk diambil gambarnye... Maaflah yer... Muka berminyak sebab baru balik kerja terus2 ke sini... Wife aku punya cadanganlah ni...


Restoran ni kalau sebelah malam takdelah ramai sangat tapi sebelah tengahari katanye penuh... Sebab tengokkan tak ramai oranglah aku terus berhenti singgah... So cepat sikit menu yang diorder sampai... Oklah kat bawah ni location Burgerbyte Damansara Perdana, Bandar Damanasara Perdana, Petaling Jaya... Selamat mencuba...


Sila click gam bar untuk melihat dengan lebih jelas... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...