Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 December 2013

Trip To Bandung : Day 2... Dari Toko Kain, Ke Trans Studio Pulak....


Maaflah sebab lambat sambaing entry percutian aku di Bandung ni yer... Buzy sikit kebelakangan ni... Kalau masih ada yang nak baca, silakan... Oklah kita sambung balik... 


Dari toko kain hari tu, kitaorang bergerak pulak ke Trans Studio Bandung... Ala2 theme parklah gamaknye... Macam Sunway Pyramid, ada theme park dan ada shopping mall... Tapi memang menariklah kat sini... Sebab kita di tempat orang... Kalau diaorang datang ke tempat kita pun mungkin akan rasa macam tu jugak...


Macam2 jugak ada kat sini... Tapi yang menariknye adalah theme park nye... Tapi aku tak masuk sebab sebahagian area theme park ni adalah outdoor... Dan ketika aku sampai kat sini hari hujan, so agak terbatas sekiranye aku masuk... Rugi pulak rasanye tiket yang dibeli nanti... 

Lagi satu aku ni jenis malas sikit tempat2 macam ni... Genting Highlands pun terasa rugi sebab tak semuanye aku main games yang ada di dalam theme park tu... So sama jugaklah kat sini... Untuk masuk ke Trans Studio ni kita dikenakan bayaran sebanyak RP150,000 bersama lebih kurang RM50.00 per entry...


So ambil keputusan lepak kejap kat Starbucks Trans Studio Bandung melegakan tekak... Adik aku Anor siap makan kek lagi... Yang aku pulak sibuk update status FB...




Time ni tengah beratur order menu... Padahal takyah beratur pun sebab takde orang time tu...


Lengang jer.... Kalau ada pun seorang dua jer kat bahagian pintu masuk..


Haaaa ni dia kek adik aku... Red Velvet Kek...



Adik aku Anor... Budak giler shopping kali ni... Dulu diam jer... Kali ni lebih hebat dari abang dan kak iparnye... 


Ni boss besar... Menteri kewangan dan perancang perjalanan... Oklah lepas ni aku akan tunjukkan gambar2 sekitar window shopping aku di Trans Studio..... Oklah, next entry yer... Banyak sangat gambar yang disnap, terpaksalah buat entry satu persatu... Boleh yer...??




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...