Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 June 2013

Inilah Masalah Besar Aku Kalau Ke Kedai Kasut.... Bala2....!!!


Ini adalah masalah aku sejak azali lagi.... Masalah yang selalunye para perempuan jer yang ada... Tapi untuk aku, masalah pantang tengok kasut.... Sure ada ajer perancangan untuk membelinye... 


Kasut ni tersambar semasa aku outstation di Johor Bahru 2 minggu lepas... Kononnye nak survey2 ajer... Yang bersungguhnye nak beli adalah member aku... Last2 aku yang terjebak, dia tak jadi beli... Hampeh gas tulll.....



Agak puas hati jugalah (padahal nak tenang kan hati sendiri)... Dah lama jugak aku pandang2 sambil jeling2 kasut ni sebelum2 ni... Tapi masih boleh sabar lagi....



Tapi outstation kali ni, alamak nafsu tak terkawal... Tanya saiz kat promoter, test sekali dan terus ke kaunter bayar.... Yang member aku yang beriya2 nak beli kasut tu masih lagi terkial2 memilih dan masih testing lagi... Yang aku dah settle dah... Macam aku pulak yang beriya nak beli tadi...



Inilah dia hasilnye... Dari brand Timberland Hommes.... 



Aku minat tone2 macam ni... Boleh pakai dengan seluar slack dan jugak seluar jeans.... 



Design yang dah lama usha, sebab tulah senang sangat terus bayar... Yang tak bestnye bila tengok gambar di bawah... Letih..... 


Memang letih... Dan sakit mata.... Nak buat macamana kalau dah start giler kasut ni.... Lepas ni kalau outstation kena control ni... Bala... Bala....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...