Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 May 2010

Satu Lagi Movie Yang Aku Tunggu2.... Jom Menonton Aku Belanja....!!!!

Satu lagi movie yang aku tunggu2kan.... AVATAR : THE LAST AIRBENDER..... Satu cerita yang diadiptasikan dari sebuah animasi TV Nickelodeon yang hebat.... Tapi dengan sentuhan arahan dari M.Night Shyamalan, ianya agak menarik untuk disaksikan.... Aku takdelah layan sangat animasi tersebut, adalah sekali dua juga.... tapi bila dah dijadikan filem dengan special effectnye yang sangat cantik... Mulalah hati ini tak sabar untuk menontonnye.... Pelakon2 nye juga dari muka2 yang baru dan ada juga yang lama serta berbakat.... Rasanye trailer dia ni masa aku tonton filem Transformers tahun lepas lagi...



Mengenai kekuasaan Angin, Air, Tanah dan Api yang bergabung tenaga untuk menentang suatu kuasa besar iaitu Fire Nation... Dengan sekumpulan pengikutnye berusaha menentang peperangan yang akan berlaku serta mempertahankan kekuasaan mutlak antara mereka.... Dengan elemen2 yang dipaparkan ianye akan menjadi sebuah filem yang mengukir sejarah dalam pembikinannye... Satu movie yang berlainan dari filem2 sebelumnye yang diarahkan oleh M.Night Shyamalan....


Aku harapkan ianye sebuah filem yang boleh memberikan kepuasan untuk aku... Aku jenis yang sukakan filem2 sebegini.... Ada aksi, effect yang menarik dan jalan cerita yang tak memeningkan.... kalu semua ketahui, pengarah M.Night Shyamalan sebelum ini sring membuat filem yang memeningkan kepala dan selalunye akan membuatkan kita berfikir apa yang akan terjadi dan membuatkan kita tertanya2 akan cerita tersebut.... Apa2 pun aku dah tak sabar untuk mengaksikan filem tersebut seperti mana wife aku tak sabar menantikan filem terbaru Twiligth : Eclipse pada bulan Jun 2010 ini... Tapi filem ini akan di pawagam pada Julai 2010, sebulan selepas Twilight : Eclipse..... Sabar jerlah....



Oklah untuk semua, banyak bersabar dan selamat menonton.... Nanti pergi sekali dengan aku yer.... :) Kat bawah ni ada beberapa trailernye yer....




10 comments:

Nur -al- Ain said...

cam layan gak movie ni.. nak g fulus lak keringggg. huuuuuuuhuuuu, pakngah bua contest menang ticket wayang la. hehee

Hazzy Ishak said...

hari tu hazz ada post entry pasal movie ni, bulan lepas kot kalau tak silap

actually waktu haz balik penang tahun lepas, haz dah nampak trailer ni kat panggung

harap2 filem ni sehebat cite anime tu lah ye...

joegrimjow said...

dah tengok die nye thriller
ni
mmg best
cam nak tgok je

Unknown said...

Ini juga film yang aku tunggu2

salam kenal sobat dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ada waktu singgah lah ke blog saya.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain..

Bagus juga idea tu... nanti kalau ada budget lebih bila movie ni dah keluar nanti boleh buat contest.... "Hadiah blogger paling banyak komen"... Boleh.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Rasanye masa Transformers dah keluar trailer cerita ni kan.... Harap2 macam tulah gamaknye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Joegrimjow...

Tulah pasal... Baru tengok trailernye jer... Tapi saya rasa memang filem ni hebat.... Kita tunggu sama2 yer.... Kalau dah keluar kat sana inform yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Aby Umi...

Samalah kita... So, kita tunggulah kemunculannye bulan Julai ni kot.... Insya-Allah saya akan singgah... :)

Wawa_Nadwa said...

jgn taktau abah wawa tgk gak avatar yg katun tu ok. join sekali adik tgk.
hehhee.
cam best cite nih.
harus gi tgk.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa

Fulamak cayalah abah.... Berjiwa sains fiksyen sebenarnye tu.... Boleh ajak dia sekali lagi lepas ni tengok movie baru ni nanti...

Saya rasakan cerita ni memang best.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...