Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 November 2008

Censored & iPhone

Latest pic aku dgn my latest phone..... Aku rasa lepas ni aku tak tukar lagi lah phone..... Yang ni dah puas hati dah.... Walau pricenya menakutkan tapi sebenarnya satu kepuasan.... macam orang pakai kereta, bila sampai dapat pakai sampai Merc @ BMW ianya dah sampai tahap akhirlah tu.... Tak pandang dah Nokia ke... Samsung ke... Sebab Apple ni dia mempunyai ciri2 yang phone lain takde dan tersendiri...... bagi akulah.......

6 comments:

Ajwin Ajeera said...

pnjam henfon.
huhu

Iena's Home Collection said...

nak pinjam iphone tu boleh...???

Iena's Home Collection said...

Boleh pinjam tepon tu seminggu tak??? huhuhu...

Anonymous said...

boleh ko bagi tahap kepuasan hp tuh tak? aku nak beli hp baru.. tapi aku nak yang best tahap gilew! aku xnak dah beli yang sekadar biasA2... hp tuh ape keistimewaan nye? price?

zatul.hernani said...

hehe~~ nk jugak iphone tuh.. huhu ;)
nice lah..

Unknown said...

wow...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...